فراکده

the blog of a forever-living girl

فراکده

the blog of a forever-living girl

تموم شدن 12 سال تحصیلی

بالاخره تمووووووووووووووووووووم شد!

راحت شدم!

دارم نفسسسسسسسس میکشم!

فعلا بیخی کنکور!

یه نفس راحت بکشم!

بعد...

امروز با دوستان جمع شدیم رفتیم کافی شاپ! یه بستنی زدیم به رگ!

خییییییییییییلی خوش گذشت!

آخیییییییییییییییییش! راحت شدیم!

دیگه مدرسه ی نفرت انگیز تمووووووووووووووووم شد!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس جنین! یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:58 http://jenin.blogsky.com

سلام ح.ر جان! تازه بدبختی‌های دانش
اه و اینا شروع می‌شن! عاقا من یک وبلاگی دارم که خیلی دوست دارم بیای اونو ببینی. دعوتت می‌کنم به خوندن پست هام که امیدوارم خوشت بیاد. ارادتمند جنین

بهزاد یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:38 http://jeepers-creepers.blogsky.com

الان که اینو مینویسم باید تا یه ساعت دیگه برگردم سر خدمت.
کاش دخترا هم سربازی داشتند که میفهمیدند چی نفرت انگیزه.

تو تلویزیون دیدم.
دلم به حالتون سوخت!
میدونم پسر بودن هم سخته! درک می کنم! میبینم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد